Het Vodka-incident

23 december 2020 - Fagersta, Zweden

Juist,

voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben voor ongeveer twee maanden terug geweest in Nederland. De rede voor dit gedoe is dat ik een incidentje heb gehad waarbij ik na het drinken van een flinke hoeveelheid Smirnoff op de fiets ben gestapt. Nou is dat opzich niet een heel slim idee, maar vooruit. Ik was lekker met het fietsje heuvelafwaarts aan het razen toen ik mij realizeerde dat ik toch wel erg hard ging en misschien beter zou kunnen afremmen.  Helaas kwam ik toen net aan bij een vluchtheuvel met een hoog randje waardoor mijn fiets vrijwel al het momentum verloor en dit aan mij doorgaf. Op dat moment vloog ik dus over mijn stuur heen. Gelukkig kon ik de landing opvangen met mijn voortanden(die kwamen er wel een beetje gehavend vanaf, maar daar gaat het nu niet om). En omdat de wereld nou eenmaal op zo'n manier in elkaar zit kwam 5 seconden later de politie aangereden(die ik voor de rest 1 keer heb zien rijden in 3 maanden). Enfin, je  begrijpt dat wanneer je een flinke smak maakt in het zicht van de politie dat ze even komen vragen hoe het ging. Omdat ik een tand door de lip had wat nogal bloedde, ik nauwelijks Zweeds kon praten, en vrij dronken was besloten ze mij naar huis te brengen. Hier hebben ze dan een melding van moeten maken. STS kreeg hier lucht van en heeft mij teruggestuurd en geschrapt van het programma. Dat is ontzettend klote en STS mag dan ook mijn reet likken, maar ondanks dat ben ik op het moment weer terug in Zweden en zijn er gelukkig andere mogelijkheden.

1. Judith van Tongeren:
    30 december 2020
    Goed dat je verder gaat met je blog Huib. Lekker weer vooruit kijken. Zweden 2.0 - maak er wat moois van.
  2. Martine Zevenhuijzen:
    30 december 2020
    Ha Huib,
    Goed om te lezen dat je weer in Zweden bent. Ik wens je alvast een mooi oud en nieuw en een geweldig 2021 met heel veel nieuwe avonturen!!!
    X Martine
  3. Oma Knegsel:
    2 januari 2021
    "mijn reet likken" klinkt in het Nederlands net zo smerig als in het engels! Ik hoor toch liever: "Ze kunnen de pot op!"
  4. Nico:
    3 januari 2021
    Gelukkig weer nieuws uit Zweden; wordt gelezen!!
  5. Huib:
    4 januari 2021
    @Martine Zevenhuijzen, ik doe mij best iedereen op de hoogte te houden haha, dus nu en dan zal er wel eens iets verschijnen.